Masala #NOFRCWILB2

Xotira 16 MB Vaqt 1000 ms Qiyinchiligi 15 %
14

  

Piyoda

Eslatib o'tamiz, shaxmatda shaxmat donalari joylashgan, ma'lum qoidalarga muvofiq harakatlanishi mumkin bo'lgan 8x8 kvadrat taxta ishlatiladi. Jumladan, piyoda vertikal ravishda faqat 1 katak oldinga yurishi mumkin. O'yin boshida ikkinchi chiziqdan harakatini boshlaydi, birinchi harakatda piyoda vertikal ravishda 2 katak oldinga yurishi mumkin.

Aniqlash talab qilinadi: piyoda shaxmat taxtasi koordinatalari (X1,Y1) bo'lgan katakchadan (X2,Y2) koordinatali katakchaga o'tish mumkinmi?


Kiruvchi ma'lumotlar:

input.txt kirish faylining birinchi qatorida ikkita butun X1 va Y1 sonlarni o'z ichiga oladi, ya'ni piyodaning boshlang'ich koordinatasi. Ikkinchi qator yakuniy koordinatani o'z ichiga oladi - X2 va Y2 butun sonlari (1 ≤ X1,Y1,X2,Y2 ≤ 8). Boshlang'ich va oxirgi nuqtalar mos kelmasligi kafolatlanadi.


Chiquvchi ma'lumotlar:

output.txt chiqish faylida agar harakatni amalga oshirishni imkoni bo'lsa ″YES″ ni, aks holda ″NO″ ni chop eting.


Misollar
# input.txt output.txt
1
5 2
5 4
YES
2
5 6
5 7
YES
3
2 3
3 4
NO
Yechimini yuborish
Bu amalni bajarish uchun tizimga kiring, agar profilingiz bo'lmasa istalgan payt ro'yxatdan o'tishingiz mumkin