Masala D
Asilbekning tipratikani
Asilbek o‘zining tomorqasida juda g‘alati o‘yin taxtasini topdi. Ajablanarlisi shundaki, bu taxta o‘lchamdagi kvadrat kataklardan iborat ekan.
Qatorlar yuqoridan pastga dan gacha, ustunlar esa chapdan o‘ngga dan gacha raqamlangan.
Bu taxtani g‘alati qiladigan jihat — bu kataklarning bo‘yalish tartibi. Har bir katak quyidagi qoidalarga ko‘ra oq yoki kulrang bo‘yalgan:
- Agar qator raqamini va ustun raqamini deb olsak, bo'lsa, ushbu katak oq rangga bo'yalgan. Bu yerda - bitwise and operatori.
Masalan, katagi — oq rangda bo‘ladi. - Aks holda katak kulrang bo‘ladi.
Masalan, katagi — kulrang rangda bo‘ladi.
Quyidagi rasmda o‘lchamdagi taxta ko‘rsatilgan.

Asilbekning tipratikani ushbu g‘alati taxtada yurishni juda yoqtiradi va yurish uslubi ham noodatiy.
Tipratikan o‘z yurishini katakdan boshlaydi va yuqoridagi rasmda ko‘rsatilgandek zig-zag tartibda harakat qiladi.
Tipratikan harakatlanayotganda Asilbek, tipratikan bosib o‘tgan kulrang kataklar sonini sanaydi.
Tipratikan ta katakdan o‘tganidan so‘ng charchaydi va uxlab qoladi. Asilbek ham, kulrang kataklar sonini hisoblashga ulgurganidan hursand bo‘lib, uxlashga yotadi.
Sizning vazifangiz — taxta o‘lchami va qiymati ma’lum bo‘lsa, tipratikan o‘tgan kulrang kataklar sonini hisoblab beruvchi dastur tuzish.
Birinchi qatorda ikkita butun son va — taxtaning o‘lchamlari beriladi.
Ikkinchi qatorda bitta butun son — tipratikan bosib o‘tgan kataklar soni beriladi.
Bitta butun son chiqaring — tipratikan bosib o‘tgan kulrang kataklar soni.
# | input.txt | output.txt |
---|---|---|
1 |
10 10 6 |
5 |
2 |
3 5 11 |
8 |
3 |
10 10 100 |
51 |