Masala #1135

Xotira 128 MB Vaqt 1000 ms
14

Matematika go'zalligi

Madina matematika faniga juda qiziqadi. Ammo yoz yaqinlashib u ancha erinchoq bo'lib qoldi. Oxirgi marta darsda uning sevimli ustozi Fayzullayeva Ustoz bo'luvchilar mavzusini o'tdi. Ammo Madina shunchalar charchagan ediki u bu darsda uxlab qoldi. Fayzullayeva ustoz juda qattiqo'l, bu degani qanday qilib bo'lmasin uyga vazifani bajarish shart. U shunday qilib uyga vazifa ko'chirishga majbur bo'ldi. U juda chiroyli qiz edi shuning uchun unga birorta bola yo'q deya olmasligini bilar edi. U sinfdoshlaridan yordam so'radi. Bolalar unga yordam berishga juda istashyapti ammo buni bajara olishmadi. Buni bajarishda o'quvchilarga yordam bering. Uyga vazifa sharti quyidagicha: ustozi L va R sonlarini aytadi, o'quvchilarning vazifasi [L, R] oraliqda go'zal sonlar nechta ekanligini topish.

Ular sonni go'zal deb hisoblaydi qachonki uning 1 dan katta eng kichik bo'luvchisi K ga teng bo'lganda.


Kiruvchi ma'lumotlar:

Kirish faylida yagona qatorda L, R va K sonlari beriladi. Bunda \(1 \le L \le R \le 2 \cdot10^9\) va \(2 \le K \le 2 \cdot 10 ^9\) shartlar o'rinli.


Chiquvchi ma'lumotlar:

Chiqish faylida masala javobi yagona butun sonni chop eting.


Misollar
# input.txt output.txt
1
1 10 2
5
2
12 23 3
2
3
6 19 5
0
Izoh:

Masala matni masala muallifining badiiy to'qimasi hisoblanadi. Har qanaqa o'xshashlik tasodifdir.