Masala #0624

Xotira 16 MB Vaqt 1000 ms Qiyinchiligi 40 %
3.5 (Baholar 6)
14

  

Duck Hunting 2D GAME

Duck Hunting 2D GAME o'yinida ovchi o'rdak ovlashi kerak bo'ladi. O'yin 2D ya'ni ikki o'lchamli koordinatada bo'lib o'tadi.

Ovchi (0,0)(0,0) koordinatada joylashgan, u faqat vertikal ravishda miltiqdan o'q uzadi. Vertikal uzilgan o'q osmondagi o'rdakni yaralasa ovchining qo'liga kelib tushadi. Dastlab osmonda jami bo'lib NN ta o'rdak bor va har bir uzilgan o'qdan so'ng ovchi miltiqni qayta o'qlashi uchun RR soniya vaqt sarflaydi. Barcha o'rdaklar OxOx o'qiga nisbatan teskari ya'ni manfiy yo'nalishda harakat qilmoqda, sizga har bir o'rdakning OxOx o'qiga nisbatan qaysi oraliqda uchayotgani beriladi. Har bir o'rdak 1 soniyada OxOx o'qiga nisbatan chap tomonga bir birlik siljiydi.

sample-img

O'rdak uchayotgan balandlik muhim emas chunki miltiqdan otilgan o'q cheksiz balandlikka ko'tariladi va yo'lidagi barcha o'rdaklarni yaralaydi(dastlab miltiq o'qlangan).


Kiruvchi ma'lumotlar:

Kirish faylining dastlabki satrida N,R(1N200,1R109)N,R(1\leq N\leq 200, 1\leq R\leq 10^9) mos ravishda o'rdaklar soni va miltiqni qayta o'qlashi uchun ketadigan vaqt. Kiyingi NN ta satrda x1i,x2i(109x1x2109)x1_i,x2_i(-10^9\leq x1\leq x2\leq10^9) juftliklar ii-o'rdak qaysi oraliqda ekanligi.


Chiquvchi ma'lumotlar:

Chiqish faylida optimal o'ynaydigan o'yinchi ko'pi bilan qancha o'rdakni ovlay olishini chop eting.


Misollar
# input.txt output.txt
1
3 3
-3 0
1 3
-1 2
3
Izoh:

1-test:

Ushbu test rasimda tasvirlangan optimal o'ynaydigan o'yinchi 11-chi va 33-chi o'rdaklarni bir o'q bilan urib tushiradi(ikkalasixam 00 nuqtadan uchishni boshlagan) va miltiqni qayta o'qlash uchun 33 soniya vaqt sarflab 22-chi o'rdakni yaralaydi(22-chi o'rdak 33 nuqtadan uchishni boshlagan).

Shuni unitmanki ii-chi o'rdak  [x1i,x2i][x1_i, x2_i] oraliqning istalgan butun nuqtasidan uchishni boshlagan deb qarashingiz mumkun.

Yechimini yuborish
Bu amalni bajarish uchun tizimga kiring, agar profilingiz bo'lmasa istalgan payt ro'yxatdan o'tishingiz mumkin