Masala #J5GNUAHYC2

Xotira 32 MB Vaqt 1000 ms Qiyinchiligi 20 %
14

  

Tog'ga sayohat

Maktab direktori jami \(2*N\) nafar sakkizinchi sinf o’quvchilardan iborat guruhi uchun tog’larga qiziqarli sayohat uyushtirmoqda. Faqat \(3\) turdagi sakkizinchi sinf mavjud – \(A, B, C\). Sayohat rejasi ko’plab qiziqarli tadbirlarni o’z ichiga oladi, shuning uchun u bir necha kun davom etadi. Maktab byudjeti katta emas, shu bois direktor o‘quvchilarni tunni ochiq havoda, ikkitadan chodirlarda o‘tkazishga qaror qiladi.
Endigi muammo, talabalarni iloji boricha kamroq noqulaylik tug’dirishi uchun chodirlar orasida qanday taqsimlash kerakligidir.
\(i\)-o’quvchining bilim darajasi ai ga, sinfi esa ci ga teng. Agar bir sinfdan bo’lgan ikki o’quvchini bir chodirga joylashtirsak, ular bir biriga umuman xalaqit berishmaydi. Ammo , masalan, \(i\)- va \(j\)-o’quvchilar bir chodirga birlashtirilsa ammo bir sinfdan bo’lishmasa, umumiy noqulaylik \(|a_i-a_j|\) birlikka ortadi. Maktab direktoriga, chodirlarga joylashtirishning eng optimal usulidagi minimal noqulaylikni topishga yordam bering.


Kiruvchi ma'lumotlar:

Birinchi qatorda bitta butun son \(N\) \((1<N<10^5)\) soni kiritiladi.

Keyingi \(2*N\) ta satrning har birida navbatdagi o’quvchi ma’lumotlari  \(a_i\)

o’quvchining bilim darajasi hamda \(c_i\) sinfi kiritiladi.


Chiquvchi ma'lumotlar:

Erishish mumkin bo’lgan minimal noqulaylikni chiqaring.


Misollar
# input.txt output.txt
1
3
1 A
2 A
3 B
4 B
5 C
6 C
0
2
1
3 A
5 B
2
3
2
1 B
2 B
3 A
4 C
1
Yechimini yuborish
Bu amalni bajarish uchun tizimga kiring, agar profilingiz bo'lmasa istalgan payt ro'yxatdan o'tishingiz mumkin